sobota, 12 grudnia 2020

Cyberpunk 2077 działa na moim starym PC-cie




Wszystkie zrzuty ekranu z gry są moje :)

Tak jak napisałem w tytule, sam też się zdziwiłem. Od jakiegoś czasu planuję kupno nowego PC-ta ale stwierdziłem, że nie zaszkodzi zainwestować (w sklepie GOG Galaxy) w Cyberpunka 2077 już teraz. No bo czemu nie? Jeśli gra by mi nie zadziałała to by poczekała aż kupię lepszy sprzęt. 

Mój PC lata świetności ma już dawno za sobą, mówiąc inaczej nie jest to sprzęt pierwszej młodości. Mimo tego działa na nim GTA V oraz Wiedźmin 3 i co mnie bardzo zaskoczyło Cyberpunk 2077. Gra się nie zawiesza, nie zacina się nawet podczas ostrych strzelanin. Jednym słowem jest super (jak na taki sprzęt):


Intel(R) Core (TM) i5-2500 CPU @ 3.30 GHz 3,60 GHz

RAM: 8 GB

Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 660

Płyta główna (link): Gigabyte GA-P67A-D3-B3


Skoro gra działa na komputerze takim jak mój to oznacza, że nie musicie wszyscy inwestować od razu w nowy sprzęt ;) 


Kilka moich kadrów z gry:































Judy Alvarez (to ta, która siedzi)



AKTUALIZACJA (13.12.2020) - zmieniłem "zdjęcie" początkowe na kadr z moim nowym autem :) Pożyczyłem je od pewnych dziewczyn i chyba im nie oddam :D (Dziewczynom nic się nie stało, bo pracuję na dobrą reputację - zawsze pomagam gliniarzom kiedy ktoś do nich strzela - cha jaki jestem fajny!)

Poza tym mam żałobę. Wczoraj bohatersko poległ mój kumpel Jackie Welles. Uczcijmy jego pamięć konkretnym drinkiem ;) 



Jackie odszedł do Nieba w taksówce: 

Brawo stary wszedłeś do Pierwszej Ligi!

Jackie przed śmiercią poznał mnie z Claire, fajną barmanką, którą mi przedstawił kiedy szliśmy do tego dupka Dextera DeShawna. Oto jej kadry (dziewczyna robi boskie drinki):





Claire i Judy Alvarez to póki co dwie dziewczyny z uniwersum Cyberpunk 2077, które wpadły mi w oko :) 

Autor: ERROR 404

(info o autorze: KLIKNIJ)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz